dinsdag 21 juni 2011

Summer summer summertime!

Ook al lijkt het buiten herfst, het is nu toch ècht zomer!!! En de vakantie komt dichterbij; volgende week donderdag is de laatste schooldag voor de kinderen. De plannen om te gaan kamperen geven me moed nog even door te gaan op het werk... Wat heerlijk om over een maand even NIETS te hoeven en eenvoudig te leven.
Vroeger toen ik klein was gingen we ook altijd kamperen en daar heb ik zulke goede herinneringen aan. Omdat allebei mijn ouders in het onderwijs zaten gingen we wel ZES weken! Gelijk uit school op vrijdagmiddag gingen we rijden; de auto met de vouwwagen stond dan al te wachten voor de school. En 's avonds zaten we op een camping in noord Frankrijk. We mochten dan ons rapport laten zien en dan kregen we een "vakantie-cadeau". Geluk!
Ik hoop dat ik mijn kinderen ook zulke fijne herinneringen kan geven en zo'n zorgeloos gevoel.
Deze muziek draaiden we vaak in de auto als we in Frankrijk reden en geven me nog steeds dat gevoel van toen...
Wat geeft jou dat echte vakantie-gevoel?

Liefs Amelie

Even though it seems to be autumn , it really is summer today!!! And the holiday is getting closer. Next week on thursday is the last schoolday for the kids. The plans to go camping give me courage to keep going at work... It is so great that a month from now we don't have to do ANYTHING and to live a simple life.
When I was a kid we always used to go camping and I have such great memories. Because both my parents were teachters we went camping SIX weeks! Right after school on friday afternoon we started driving; our car with the tenttrailer were standing in front of the school. And in the evening we were on a campsite in the north of France. We could show our schoolreport and were given a "holiday-present". Pure happiness!
I hope I can give my kids such happy memories as well and the same carefree feeling.
We often listened to this music while driving through France and it still gives me the same feeling as when I was a kid...
What gives you a real "holiday feeling"?

Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!