zondag 27 februari 2011

Gehaktbrood / Meatloaf

Zondag en vrij, dus lekker koken! Vandaag tijd voor een NIEUW RECEPT, namelijk gehaktbrood uit het boek "keuken" van Nigella Lawson. Erbij rode kool (wederom Nigella) en aardappelpuree en appelmoes (uit een potje deze keer). Het was een feest om te maken en heerlijk om te eten. Volgende keer zal ik het gehakt wel iets meer kruiden, maar de combinatie met spek eromheen gewikkeld was super. De bedoeling was dat het voor 6 tot 8 personen was, maar er is nog maar een heel klein beetje over en we zijn met zijn vieren. Het was iets tè lekker. Ik ga het zeker een keer maken als ik gasten krijg, want het is helemaal voor te bereiden en daar hou ik van. Ik geef het recept een 8!

Liefs Amelie
Sunday and the day off, so time to cook a nice dinner! Today a new recipe again, namely meatloaf from the cookbook "kitchen" by Nigella Lawson. To go with it red cabbage (again Nigella) and mashed potatoes and applesauce (from a jar this time). It was a feast to make it and delicious to eat. Next time I will use a bit more pepper for the meat, but the combination with bacon wrapped around it was super. It was meant to be enough for 6 to 8 people, but we have just a little bit leftover. It was just a bit to good. I will certainly make this recipe when I have guests, because you can prepare it and that's what I like. I give this recipe an 8 out of ten!

Love Amelie

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er lekker uit!
    Als je ooit zin hebt om je recept te delen hou ik me aanbevolen!!
    groetjes van Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me even bij Peet aan! ik houd me ook aanbevolen voor het recept (volgend log?)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert!