vrijdag 17 juni 2011

De rijke tuin / The fertile garden

Eindelijk weer een blogje van mij! Wat een drukke weken heb ik achter de rug met verjaardagen, traktaties maken, taart bakken, peettante mogen zijn, dagjes uit en schoonmaken. Tussendoor had mijn zoon nog een keelontsteking. Mijn dochter is vier jaar geworden en is deze week naar school geweest. Ik was thuis, had een paar vrije dagen opgenomen, zodat ik mijn dochter van school zou kunnen halen als het niet helemaal ging. Die vrije tijd heb ik gebruikt om mijn huis weer een beetje op orde te krijgen. Ik heb me geen moment verveeld, want Otto was een paar dagen in het oosten van het land waardoor ik de boel thuis in mijn eentje moest runnen.

Liefs Amelie

At last I found time to write a new blogmessage! The last weeks have been so busy with birthdays, making birthdaytreats to take to school, baking a birthdaycake, being a godmother, daytrips and cleaning. In the meantime my son had laryngitis. My daughter turned four years old and went to school this week. I took the week off from work to be home this week so if things didn't work out at school I could go and get my daughter from school. The time was used to get my home organised again. I didn't have time to get bored, because Otto was away for his work in the east of the country so I was dealing with everything alone.

Love Amelie

Vier jaar geleden geboren; wat is ze mooi!
Born four years ago; she is so beautiful!

Cakepops om te trakteren op de crèche op haar laatste dag. Ze waren niet makkelijk om te maken!
Cakepops to take to het last day at daycare. They weren't easy to make!

Vandaag geplukt in de tuin; overdaad! Smaakte prima als toetje met koude vla...
Picked today in our garden; abundance! It tastes great as dessert with some cold custard...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!