maandag 14 februari 2011

Valentijnsdiner / Valentines dinner

Ik heb me vandaag behoorlijk uitgesloofd om een heel lekker etentje op tafel te zetten voor mijn valentijn. En dat op een dag waarop ik met mijn dochter ben gaan zwemmen en alle boodschappen voor de hele week heb gedaan! Het diner bestond uit afrikaanse kippepootjes uit het boek "keuken" van Nigella Lawson, aardappelgratin die ik voor de gelegenheid in een hartvorm heb gemaakt en een salade. Toe: chocolate pecan fondants met ijs (uit, jawel je raad het al...de Good Food!!!) Nou, dat toetje zag er uit en smaakte als een restaurant-toetje! En die kippepootjes ga ik HEEEL vaak maken! (was trouwens meteen mijn NIEUWE RECEPT) Mijn valentijn was blij. Missie geslaagd!

Liefs Amelie



Today I made a great effort to make a really nice dinner for my valentine. And that on a day on which I went swimming with my daughter and did all the groceries for the entire week! Dinner was African chickenwings from the book "Kitchen" by Nigella Lawson, potatoegratin which I made into a heartshape for the occasion and a salad. For dessert: chocolate pecan fondants with icecream (from, yes you guessed it right..the GoodFood!!!) Well, that dessert looked and tasted like a dessert from a restaurant! And those chickenwings I'm going to make A LOT! (it was my NEW RECIPE by the way) My valentine was very happy. Mission accomplished!

Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!