maandag 23 mei 2011

Pit / Pip

Mijn dochter zag in de keuken wat M&M's en vroeg of ze er wat mocht hebben. Ik zei dat ze er één mocht pakken en één aan haar broer mocht brengen. Toen ik mijn zoon later zag keek hij wat sip en ik vroeg hem wat er aan de hand was. Met een klein stemmetje zei hij dat hij de pit had opgegeten. Ik moest er even over nadenken voor ik begreep dat hij de pinda in de M&M bedoelde...

Liefs Amelie

My daughter saw some M&M's in the kitchen and asked if she could have some. I told her to take one and bring one to her brother. When I saw my son later he was looking a bit down and I asked him what was the matter. With a small voice he told me he ate the pip. I had to think a little but then realised he meant the peanut that was in the M&M...

Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!