dinsdag 31 mei 2011

Voor het eerst, voor het laatst / For the first time, for the last time

Deze weken staan in het teken van afscheid nemen en nieuwe dingen. Maandag hebben mijn dochter en ik voor de allerlaatste keer ouder-kind zwemmen bijgewoond. Zij haalde toen meteen haar "puppy 3 diploma". Ik ga al zwemmen vanaf dat mijn zoon drie maanden is. Iedere maandag, vaste prik. En nu, vijf jaar later, was dit de laatste keer.
Volgende week dinsdag is de allerlaatste keer dat mijn dochter naar de crèche gaat.
Vandaag is ze voor de eerste keer gaan wennen op de BSO en voor de allereerste keer een hele dag naar school gegaan.
Voor het eerst haar broodtrommeltje mee.
Ik had me nooit zo gerealiseerd dat moeder worden betekende dat je constant bezig bent met afscheid nemen... (en nieuwe dingen verwelkomen!)

Liefs Amelie

These weeks are filled with saying goodbye and new things. Monday was the last time my daughter and I attended parent-child swimming. She earned het "puppy 3 diploma" in this last lesson. I have been swimming with the kids since my son was 3 months old. Every monday same time same place. And now, five years later, this was the last time.
Next tuesday is the very last time my daughter goes to daycare.
Today is the first time she went to "BSO" (care before and after schoolhours) and went to school for a whole day.
The first time for her taking a lunchbox to school.
I never realised that becoming a mom means having to say goodbye constantly... (and welcoming new things!)

Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!