donderdag 16 december 2010

Mijn zoon de artiest... deel 2 / my son the artist...part two

Vanmorgen had mijn vierjarige zoon een "optreden" op school. Zijn klas zong een kerstliedje. Mijn zoon had er geen zin in... En liet dat DUIDELIJK merken. De hele klas stond op een rijtje braaf te zingen en mijn zoon lag op de traptree ervoor met een boos gezicht naar het publiek te kijken. Af en toe zuchtte hij diep en geïrriteerd. Ik heb het hele spektakel gefilmd. En de inschrijving voor de toneelschool maar geannuleerd...Hoewel...
AND THE OSCAR GOES TO.....



This morning my son had a performance at school. His group was going to sing a christmassong. My son was not in the mood for this...And he made it quite CLEAR. The whole group was singing well-behaved and my son was laying on the stairs looking with an angry face at the audience. Sometimes he sighed deeply and irritated. I filmed the whole spectacle. And I undid the enrolment for dramaschool...However...
AND THE OSCAR GOES TO.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!