vrijdag 31 december 2010

20 jaar jonger in één avond tip 2! / 20 years younger in one night idea 2!

Gisteren was weer zo'n avond dat ik helemaal uit mijn comfort-zone ben gestapt en me weer jaren jonger voelde; ik ben met twee vriendinnen naar de sauna geweest. Toen ik binnen kwam voelde ik me even heel erg ongemakkelijk, maar al snel kon ik me helemaal ontspannen. We hebben lekker gegeten, gedronken, gekletst, gelachen, gezwommen, gezweet, gescubt en gedouched. Even de tijd voor jezelf. En ik voelde me als herboren! Dat is zeker voor herhaling vatbaar. En wat is een betere manier om het jaar af te sluiten?! Een jaar is voorbij, maar ik ben 20 jaar jonger! ;-)

Liefs Amelie



Yesterday was again a night I stepped out of my comfort-zone completely and felt years younger; I went to the sauna with two friends. When I came in I felt totally uncomfortable for a little while, but soon I was able to relax completely. We had a nice dinner, nice drinks, we laughed, talked, swam, sweated, scubbed and showered. Some time just for me. I felt like I was born again! I am sure I want to do it again. And it's the best way to end the year, right?! A year has passed, but I am twenty years younger! ;-)

Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!