zondag 20 maart 2011

Baked beans

Vanmiddag kwam Otto weer thuis; gezellig hoor! Ik had me uitgesloofd met een NIEUW RECEPT, namelijk: baked beans. Uit mijn Big book of basics. Het moest 3,5 uur in de oven staan. De smaak was lekker, maar ik vond de witte bonen nog niet zacht genoeg. Ik had er lekker vlees bij gemaakt en een salade. Morgen de rest van de bonen met een spiegelei en worstjes (Engels ontbijt voor diner) hopelijk zijn de bonen dan wat zachter... Wederom geen recept wat ik opnieuw zou maken. Ik heb wel een beetje pech met mijn nieuwe recepten, maar ja wie niet waagt...

Liefs Amelie
This afternoon Otto came home again; so nice! I had done my best on a NEW RECIPE, namely: baked beans. From my big book of basics. It had to stay in the oven for 3,5 hours. It tasted good, but I found the white beans not soft enough. I had made some nice meat and a salad to go with it. Tomorrow we eat the rest of the beans with a fried egg and saucages (English breakfast for dinner) hopefully the beans are a bit softer then... Again not a recipe I would make again. I'm a bit out of luck with my new recipes lately, but hey if you don't try...

Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!