maandag 14 maart 2011

Een blije dag / A happy day

Vanmorgen werd ik gebeld door mijn neef dat mijn petekind is geboren! Wat een blij bericht... Ik ben zelf vanmorgen voor de allerlaatste keer met mijn dochter naar het consultatiebureau geweest, haar broodtrommeltje en schoolbeker zijn al uitgezocht, want over drie maanden gaat ze naar school en is voor mij de tijd definitief voorbij dat ik "kleintjes" in huis heb. Mijn petekind is net begonnen aan zijn leventje, mijn neef en zijn vrouw aan die eerste jaren als ouders waarin je zo geniet, maar je ook zo moe bent, je je zo'n zorgen kunt maken en de tijd voorbij vliegt. Ik hoop dat ik ze met raad en daad kan bijstaan, mijn petekind iets mee mag geven van wat ik heb geleerd in het leven en dat ikzelf me weer eens realiseer wat een groot geluk mijn kinderen me geven...

Liefs Amelie

This morning I received a phonecall from my cousin telling me that my Godchild was born! It's such a happy message... This morning I went for the very last time to the infant welfare centre with my daughter, her lunchbox and drinking bottle for school have been picked out, because in three months time she will be in school and the time with "little ones" at home is definatively over for me. My Godchild has just begun with his life and my cousin and his wife just started their first years as parents which you can enjoy so intensely, but that leaves you often tired and worried and that seem to fly by so fast. I hope I can give them my help and advice, my Godchild some knowledge I found in my life and myself the realisation how precious my children are to me...

Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!