woensdag 9 maart 2011

Poppetjes / Dolls

Steeds vaker voel ik de lentezon en ik merk dat de dagen langer worden. En dan komt vanzelf het verlangen naar de zomer. Naar lange dagen in de tuin, barbequen en aardbeien voor toe. En als je dan in het tuincentrum tegen deze poppetjes aanloopt is het thema voor mijn tafel snel gekozen...
More and more often I can feel the sun of spring and I notice days are getting longer. All of a sudden the longing for summer comes up. The longing for long days spent in the garden, barbeques and strawberries for dessert. And when I came across these little dolls in the garden center, it was not difficult to choose a theme for the table...
Van mijn moeder kreeg ik deze pop, helemaal door haar gemaakt. Heel knap en heel lief; het krijgt een mooi plekje in mijn keuken!
My mother gave me this doll, made by her. Very clever and very sweet; I will give it a nice place in my kitchen!

Liefs/Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!