donderdag 17 maart 2011

Bezoek, bakken en baby / Visits, baking and baby

Een drukke dag vandaag! Vanmorgen op bezoek bij mijn zwangere vriendin. Babykamertje bekeken (schattig! met een leuke boom op de muur...) en lekker zitten kletsen en thee drinken. Naar huis gefietst en een boterham gegeten, waarna ik een advocaatcake heb gebakken. Otto gaat namelijk een weekend weg met zijn kaartclub en dan kan hij dit meenemen. Hij rook heerlijk!
A busy day today! In the morning I went to visit a pregnant friend of mine. Looked at the babyroom (so cute! With a tree on the wall...) and we chatted and drank tea. On the bike back to our house and back home we had lunch, after that I backed a cake. Otto os going away for the weekend with his cards-club and now he can take this. It smelled delicious!

Nadat we mijn zoon uit school hadden gehaald zijn we naar mijn neef en zijn vrouw gereden om mijn petekindje te bewonderen. Ik was weer aan de slag geweest om een luiertaart te maken. Mijn petekind is echt een plaatje en lag zo zoet in zijn wiegje!!! Moeie (maar gelukkige!) gezichten van mijn neef en zijn vrouw. Wat kan ik me die bijzondere periode nog goed voor de geest halen en wat is het nog maar kort geleden...
After we picked up my son from school we drove to my cousin and his wife to look at my Godchild. I had been busy making a diaper cake. My Godchild is adorable and looked so sweet in his crib!!! Tired (but happy!) faces from my cousin and his wife. I remember that special period so well and it is such a short time ago...

Weer thuis moest ik eten koken. Maar ik had ook een kleine opdracht; Otto was gevraagd een groenten-gerechtje mee te nemen naar het weekend, wat betekende dat ik het moest verzinnen en maken. Ik heb een ratatouilleterrine
gemaakt. Het is een beetje nattig en niet erg stevig geworden, maar het moet maar. (Ik ga het niet nog een keer maken; teveel moeite voor een middelmatig resultaat) En nu ga ik mijn pyama aandoen, warme chocolademelk maken en lekker tv kijken...
Back home I had to cook dinner. But I also had been given a little project; Otto was asked to bring a "vegetable recipe" to his weekend away, which means I had to come up with an idea and make it too. I made a ratatouille-terrine. It is a bit soggy and not really firm, but it will have to do (not something I will be making again; too much effort for a mediocre result). And now I'm going to put on my PJ's, make myself a hot chocolat and watch tv...

Liefs/Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!