zaterdag 26 maart 2011

Zo doe je dat! / That's how you do it!

Gisteren zette ik mijn dochter achterop mijn fiets op de stoep achter mijn huis. Mijn zoon stond ernaast te wachten. Een tiener fietste over de stoep langs ons en raakte mijn zoon nèt niet. Ik riep dat hij niet op de stoep moest fietsen, want dat hier een vierjarig jongentje stond dat hij bijna omver gefietst had. Een grote mond en een hoop verwensingen werden mij teruggeschreeuwd. Mijn zoon, die nog altijd niet begrijpt en doorheeft dat mensen ook onaardig kunnen zijn, riep hem terug:"Maar ik ben al bijna vijf hoor!" De tiener kon het niet waarderen en ik kwam niet meer bij van het lachen...

Liefs Amelie

Yesterday I was putting my daughter on the back of my bike while standing on the sidewalk behind our house. My son was waiting next to the bike when a teenager was cycling on the sidewalk just not hitting into my son. I yelled to him that he shouldn't ride his bike on the sidewalk, because a little four-year old boy was standing here and he almost ran into him. A big mouth and a lot of nasty words were yelled back. My son, who still doesn't understand that there are also unkind people said to him:"But I am almost five years old!" The teenager didn't appreciate it and I couldn't stop laughing...

Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!