zaterdag 24 juli 2010

Af en toe ben je zielig...!

Er zijn van die dagen dat ik vreselijk veel medelijden met mezelf heb, ken je dat? Gisteren had ik zo'n dag. Ik had de nacht van donderdag op vrijdag nachtdienst (op zich al erg zielig voor mezelf) en had overdag geen oppas. Dus thuis gelijk de kinderen "overgenomen" van Otto en de dag in. Heel slecht van me heb ik de dvd-speler maar aangezet en ben ik gaan dutten, met zijn allen op het grote bed.
's Middags moesten we allemaal naar de kapper en ja hoor... WEER niet geknipt zoals ik het wil! Dus in plaats van alles op een lengte heb ik nu laagjes waarvan de kortste zo kort zijn dat ze rechtop staan als ik 's morgens wakker wordt. Het lijkt ook net een soort helmpje; plat tegen mijn hoofd (nee mevrouw, als u volume wilt moet u het JUIST in laagjes knippen!) Volgens mij hebben alle kappers van Nederland een verbond gesloten om mijn kapsel categorisch te verknippen. Waarom doen ze nou nooit wat IK wil??? Echt waar, ze luisteren gewoon niet, of ze leren op de kappersschool maar 20 kapsels en wisselen die gedurende de dag af om alles aan bod te laten komen. OH! Kort haar...LAAGJES!!!
Nou ja, dit deed mijn humeur geen goed en dat is nog zwak uitgedrukt. Zelfs de prachtige bos bloemen die Otto voor me meenam deed mijn bui niet wegtrekken. Ik ben nadat de kinderen in hun bed lagen snel naar de koopavond gegaan, alleen, om te voorkomen dat ik mijn moeheid en frustraties op Otto zou afreageren. (ik leer het nog wel eens) En wat een geluk; ik liep tegen een film aan die echt geweldig is en die ik lekker voor mezelf heb gekocht. Als je zielig bent moet je jezelf verwennen toch?! Thuis op de bank heeeeerlijk zitten genieten van deze film die nu al tot mijn favorieten behoort. En nu maar wachten tot mijn haar weer wat gegroeid is, benieuwd hoe vaak ik deze "troostfilm" in die periode kan kijken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!