maandag 26 juli 2010

Verandering van spijs...

Ik heb mezelf voorgenomen om iedere week 1 nieuw recept uit te proberen. En vandaag ben ik daarmee begonnen! Gevonden in de GoodFood van deze maand; Imam bayildi (gevulde aubergine) met lamsrack en tzatziki. Het was niet snel klaar, maar ik genoot ervan om weer eens lekker te kokkerellen. De kinderen waren lekker aan het spelen met het buurmeisje, dus ik kon mijn gang gaan...
Zomaar een gewone maandag en de maaltijd een feestje, wat erg werd gewaardeerd door Otto. (zie op de achtergrond de mooie bos bloemen die ik van Otto heb gekregen..)
Mijn dochter smulde van het lamsvlees en mijn zoon wilde eerst niks en had later zijn hele aubergine opgegeten!
Als iemand het recept wil, geef maar een reactie, dan zet ik het op mijn blog...
Wat heb jij voor nieuw recept gemaakt? Laat het me weten!

Veel kookplezier! liefs Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!