zaterdag 31 juli 2010

Blije tafel


Voor mijn verjaardag heb ik van mijn moeder een theepot op theelicht met vier mokken gekregen. Het is van Pools aardewerk en ik ben er zo blij mee. Is er iets huiselijker dan een pot thee op een brandend theelichtje? Sinds mijn zoon op school zit wil ik hem 's middags als ik thuis ben dan ook gezellig een kopje thee geven en over de schooldag praten. Helaas denkt hij daar heeeel anders over. Het liefste wil hij een poos alleen gelaten worden en VOORAL NIET praten over school! Daar zit ik dan met mijn goede voornemens, moedergedrag en kopje thee. Benieuwd hoe mijn dochter dat over een jaar gaat doen... Maar mijn theepot staat te pronken en ik droom alweer verder over nog meer van dit mooie servies en dat kan bijvoorbeeld op www.bunzlau.nl . Ik weet wel wat ik de komende jaren voor mijn verjaardag vraag!!!

Waar ben jij dol op om op tafel te zetten? Laat het me weten,
liefs Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!