woensdag 14 juli 2010

Een nieuw jaar...

Nu ik weer terug ben van vakantie heb ik weer zin om dingen in mijn leven anders aan te pakken en een daarvan is; meer dingen doen die ik leuk vind en waar ik blij van wordt. In een ontspannen periode als de vakantie vraag je je ineens af waarom je gedurende het jaar je zo weinig zo lekker voelt. Dus begint mijn nieuwe jaar vaak na de vakantie in plaats van op 1 januari. Nieuwe voornemens en nieuwe plannen. Mijn voornemens voor het nieuwe jaar:



  1. (Nog) meer genieten van mijn kinderen, mede door:

  2. me minder druk maken om dingen

  3. Meer genieten van dingen die ik leuk vind zoals koken en bakken en het huis knus maken

  4. Nieuwe dingen proberen (zoals een blog maken)

  5. Meer lezen en minder tv kijken

Net twee dagen gewerkt en nu weer een paar dagen vrij, dus morgen lekker beginnen het huis weer knus te maken na de vakantie! Ik heb er weer zin in!


Liefs Amelie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!