dinsdag 3 augustus 2010

De geneugten van het werken...(niet!)


Nou nou nou... Vandaag moest ik werken en was mijn kleine man bij de BSO-vakantie opvang. Er was een leuke dag gepland met als thema "de paden op de lanen in". Wandelschoenen en rugzak meegeven. Dus stond hij met zijn rugzak en wandelschoenen klaar om half acht vanmorgen. En wat trof ik vanmiddag aan?! Een mannetje met andere kleren aan, want hij was in de vijver gevallen!!! Ook zijn goeie schoenen kletsnat en zijn rugzak kwijt! Ik wil geloof ik niet nadenken hoe dit ook had kunnen aflopen. Volgens de leidsters reageerde hij heel kalm en zei:"Ik heb nog nooit met mijn kleren aan gezwommen!" Nu maar op zoek naar een nieuwe rugzak. Wel balen, want dit was al van baby-af zijn rugzakje en was geen goedkope...Maar ja, alles is gelukkig goed afgelopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!