maandag 23 augustus 2010

Happiness

Vandaag even bijkomen van een druk weekend Eurodisney. Was een heel gedoe om met de trein te reizen door allerlei omstandigheden, maar we hebben heerlijk weer gehad en het hotel was echt super zo direct bij de ingang en we hebben genoten van het verwennen van de kinderen (moet af en toe kunnen).

Vrijdagochtend heb ik American pancakes gebakken voor het ontbijt en dat was bijna belachelijk zo eenvoudig als het was; beslag maken van 200 gram zelfrijzend bakmeel, 300 ml melk, 1 groot ei, snuf zout en voeg op het laatst 1 geraspte geschilde appel toe. In koekepan met boter steeds drie bergjes scheppen en beide kanten bruin bakken. Ik hield het warm in een schaal met aluminiumfolie. En ik had nog ahornsiroop over om erover te gieten (gebruik ik vaak om mijn muffins mee te bestrijken) maar gewoon stroop kan ook. MMMmmmmmhhh!!!!!

En dan komt er met zo'n jubileum ook een moment waarop ik me realiseer wat een geluk ik heb dat we dit samen mee mogen maken, dat we gezond zijn en leven en dat we dezelfde ideeen hebben over een gelukkig huwelijk en thuis. Door alle tegenslagen en geluksmomenten, de vermoeidheid en kleine irritaties, de dagelijkse routines en het plezier en de lol. En dan ben ik ook nog verwend met een mooie gouden armband!!! HAPPINESS!!!

Liefs Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!