zondag 15 augustus 2010

Pluk de dag!


Van een lieve vriendin kreeg ik als dank voor de spullen die ik haar geef voor haar zoon (en waarvan ik blij ben dat ze een tweede bestemming krijgen!) een heel leuk boekje: Pluk de dag, inspirerende ideeën voor een leuker leven. Hierin staan allerlei tips om te genieten van het leven zonder (veel) geld uit te geven. Erg leuk! En natuurlijk erg waar. Het valt me op dat je soms ineens heel erg kunt genieten op momenten dat je het het minst verwacht. Een blij en tevreden gevoel dat soms ineens op komt zetten. Dit inspireerde mij weer om na te denken op welke manier ik geniet van het leven zonder (veel) geld uit te geven. Naast koken en bakken en tijd besteden met mijn gezin. En dit zijn een paar dingen waar ik aan dacht:
* Een warm bad nemen met lekkere badolie of badzout
* Fietsen en van de natuur genieten
* Het huis opruimen en gezellig maken
* Appels plukken op een appelboerderij

Waarmee plukken jullie de dag?
Pluk de dag! Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!