vrijdag 26 november 2010

Langzaam weer mezelf / slowly back to my own person

Nog steeds ben ik bezig op te knappen na mijn longontsteking. Vandaag heb ik voor het eerst weer eens zelf wat leuks gedaan met de kinderen; kruidnootjes bakken. Gelukkig is mijn moeder ook nog een dag geweest van de week om leuke dingen met ze te doen. Zo hebben ze leuke Pietjes geknutseld.
En nu zit ik weer moe op de bank met een wit gezicht bij te komen... Maar ja, elke dag een beetje beter en een beetje meer mezelf. Kan niet wachten tot ik weer energie heb om mijn broodbaksteen uit te proberen!!!

Liefs Amelie



I'm still getting better after my pneumonia. Today was the first time I did something fun with my kids again; baking "kruidnootjes". My sweet mom came this week too to do something fun with the kids. They made nice "Pietjes" (Saint Nicholas' helper).
And now I'm on my couch, tired with a pale face, getting back some energy...But every day I get a bit better and a bit more myself. Can't wait to try out my new breadstone!!!

Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!