zondag 28 november 2010

Leuke uitspraak / kids talking

We aten soep vandaag. In de bouillon zaten peperkorrels. Tijdens het eten vindt mijn zoon het ineens scherp eten, dus ik zeg dat hij waarschijnlijk een pepertje in zijn mond heeft. Zijn reactie: Heb je nou paperclips in de soep gedaan???!!!
Mijn dochter wil het laatste restje bouillon uit haar bord opdrinken. Het mag van me, maar zeg haar wel voorzichtig te drinken. Het gaat toch iets te hard en de bouillon gaat over haar kleren. Ik vraag haar of het gaat en ze reageert; ik had me verdronken!

Liefs Amelie
We had soup for dinner tonight. In the stock were peppercorns. During dinner my son at a certain moment thinks his food is spicey and I say it's probably a peppercorn in his mouth. His reaction: Did you put paperclips in the soup???!!!
My daughter wants to drink the last bit of stock from het soupplate. I'm ok with that but tell het to drink carefuly. It doesn't go that wel and the stock pours over her clothes. I ask if she is ok and she reacts: I was drinking away!

Love Amelie

2 opmerkingen:

  1. Hoi Amelie,
    Ik heb zojuist je hele blog gelezen en die is super!
    Je hebt vanaf nu een nieuwe lezer.
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Franca,
    Wat een lieve reactie, bedankt! En welkom!
    Liefs Amelie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert!