donderdag 18 november 2010

Verzorgers / Care-takers

Vandaag begin ik eindelijk weer een klein beetje op te krabbelen. Wat kan een mens moe zijn zeg! Otto heeft de afgelopen dagen na zijn werk boodschappen gedaan, gekookt, gestofzuigd, de kinderen verzorgd, opgeruimd, de was gedaan en zelfs de wc's en badkamer bijgehouden. Superlief! Maar ik begin er echt naar te verlangen om mijn eigen gangetje te gaan en even lekker door mijn huis te gaan met een emmertje sop en alles op te ruimen. Maar laat ik nog maar even niet te veel willen... Toch een goed teken dat ik me er weer druk om kan maken!
Mijn dochter heeft ook heel goed voor me gezorgd; ze kwam me stevig instoppen in bed, bracht "cadeautjes" (speelgoed in een papiertje gerold), bracht me een kopje van het poppenserviesje en zei dan: Hier mama, een kopje thee voor je! Iedere 5 minuten vroeg ze of ik al beter was. Ze bracht een knuffel om bij me in bed te liggen... Ook wilde ze niet naar de crèche; ze wilde bij mij blijven. Klampte zich aan me vast als een aapje. Ik denk dat ze voor me wilde zorgen. Verpleegkundige in de dop???

Liefs Amelie



Today I'm finally feeling a bit better. Unbelievable how tired you can be! For the the last days, after his work, Otto has been doing the groceries, the cooking, vacuuming, taking care of the kids, decluttering, laundry and even cleaning the badroom and toilets. So sweet! But I'm longing for doing things my own way and going through my house with a bucket full of soapy water and decluttering everything. But I should keep calm a little longer... A good sign however that I'm starting to care about it again!
My daughter also took good care of me; she tucked me in when I was in my bed, brought me "presents" (toys in some paper), brought me a cup from the doll's china and said: Here mom, a cup a tea for you! Every 5 minutes she asked me if I was better yet. She gave me a stuffed animal to sit with me in my bed... She didn't want to go to daycare; she wanted to stay with me. She held me like a little monkey. I think she wanted to take care of me. Nurse to be???

Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!