donderdag 4 november 2010

Ik wil op de bank! / I want to sit on my sofa!

Moe! Al een week gehoest en nog niet over. Veel gewerkt. Veel afpraken gehad. Net nee gezegd tegen een extra avonddienst morgenavond, waar ik me schuldig over voel (hoewel ik weet dat ik er geen energie meer voor heb...)
Ik wil op de bank in mijn pyama, met een deken, een grote kop thee en een vrouwenfilm!!!!!

Liefs Amelie



Tired! Been coughing for a week and stil not over. Worked a lot. Had a lot of appointments. Just said no to an extra eveningshift tomorrownight of which I feel guilty (even though I know I wouldn't have the energy for it...)
I want to sit on my sofa in my payamas, with a blanket, a big cup of tea and a "women-movie"!!!!

Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!