maandag 22 november 2010

Zoals vroeger / as in the old days

Op de één of andere manier heb ik een zwak voor "vroeger" en daarom ben ik een groot fan van het BBC programma "Victorian farm". Hierin laat een groep mensen zien hoe het was om in een andere tijd te leven. Momenteel zendt de BBC het vervolg; Edwardian farm uit. Mijn favoriete uitzendingen van de Victorian farm serie zijn die waarbij ze laten zien hoe kerst in die tijd werd gevierd. Mensen moesten vaak hard werken, maar waren volgens mij ook een stuk tevredener met wat ze hadden, omdat ze wisten wat een tijd en energie alles kostte. De gezelligheid van de voorbereidingen wil ik meenemen in de aanloop naar kerst dit jaar. De nadruk op gezellig samen zijn...

Liefs Amelie

In some way or the other I have a weak spot for "the old times" and that's why I am a big fan of the BBC programme "Victorian farm". In this programme a group of people show how people in other times used to live. At the moment BBC has the follow-up on tv; Edwardian farm. My favourite parts of the Victorian farm series are the ones where they show how christmas was celebrated in the Victorian time. People had to work hard , but were a lot more content with what they got, because they knew how much time and energy things cost. The cosyness of the preparations is what I would like to take with me in the time before christmas. Being together is the most important thing...

Love Amelie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!