zondag 30 januari 2011

Sfeer van het moment / The atmosphere of the moment

Valentijnsdag komt eraan, dus tijd om mijn huis gezellig te maken voor deze tijd van het jaar. Een romantische tijd voor Otto en mij, want de week erna is onze trouwdag. In de aanloop naar valentijnsdag denk ik na over manieren om te laten merken dat ik van Otto houd. Het is zo makkelijk om in de dagelijkse gang van alles wat een huishouden, werk en kinderen met zich meebrengen te vergeten waar alles mee begonnen is; de liefde tussen twee mensen. Niet iets om op de laatste plaats te zetten (wat helaas wel vaak gebeurt door alle drukte en moeheid). Dus laat het voor veel mensen onzin zijn of commerciƫle drukte. Voor mij is het een herinnering dat ik weer even nadenk over hoe blij ik ben dat we samen mogen zijn en een herinnering dat ik dat ook aan hem laat merken!

Liefs Amelie

Valentines day is coming, so it's time to decorate my house for this time of the year. A romantic time for Otto and me, because a week later is our wedding aniversary. In the time before valentines I think of ways to show Otto I love him. It's so easy in the daily hassle of cleaning house, job and kids to forget how it all started; with the love between two people. Not something to put in the last place (which unfortunately often happens due to all the business and fatigue). So let other people think it's nonsens or commercial stuff. For me it's a reminder to think about how happy I am that we can be together and a reminder to let him know!

Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!