woensdag 29 september 2010

Eigenlijk kunnen moeders niet ziek zijn / moms can't be sick actually

Net weer beter na twee zieke dagen. Eigenlijk kunnen moeders niet ziek zijn... Er moeten toch dingen gedaan; kinderen helpen aankleden, boterhammen smeren, tanden poetsen, lunch maken, van en naar school brengen etc. Maar mijn dochter was zooo lief, heeft heel veel alleen gespeeld, niet veel gevraagd of tegen me gekwebbeld. Ik was erg trots op haar. En gisteren was ze op de creche en mijn zoon op school, dus kon ik zelfs overdag een paar uur slapen. En vandaag weer aan het werk. Het huis is ontploft en we hebben bij de macdonalds gegeten, want ik heb geen weekplanning en geen boodschappen. Tsja... Eigenlijk kunnen moeders niet ziek zijn... (ook al was Otto een grote hulp! maar nog geen moeder...)

Liefs Amelie



I just got better after being sick for two days. Moms can't be sick actually... Some things need to be done; helping kids get dressed, make them breakfast, brush teath, make luch, bring to and get from school etc. But my daughter was soooo sweet, she played a lot on het own, didn't ask me a lot and didn't talk to me all day. I was very proud of her. And yesterday she was in daycare and my son at school, so I could even sleep a couple of hours during the day. Today I started working again. The house looks like it has exploded and we ate at Mc Donalds, because I have no planning of the week and no groceries in the house. Oh well...Moms can't be sick actually...(even though Otto was a big help! but still no mommy...)

Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!