maandag 20 september 2010

Lekkende pop / leaking doll


Hoi, ik ben Lotta! Vanmorgen ben ik meegeweest naar het moeder-kind zwemmen. Dat was reuzeleuk. Ik ben van de glijbaan geweest en in het bubbelbad. Toen het lesje begon moest ik even aan de kant wachten. En nu zit ik een paar dagen uit te druipen op het poppenpotje. Want steeds als je dènkt dat ik niet meer lek begin ik weer! De mevrouw bij wie ik in huis woon moppert vaak dat ik een stop onderin zou moeten hebben die ze open kan doen en al het water in een keer eruit kan laten lopen. Ze vindt dat dat moet worden uitgevonden. Maar ik heb geen stop, ik heb alleen een heel klein gaatje waar ik dagenlang uit blijf plassen. Da's toch ook best knap?!

Hi, I'm Lotta! This morning I got to go to mother-child swimming. That was a lot of fun! I went down the slide and I went to the jacuzi. When the lesson started I had to wait at the side. And now I'm dripping for a few days on the doll's toilet. Because everytime you thìnk I'm not leaking anymore I just start over again! The lady whose house I'm living in, often complains that I should have a plug so she can open me and leave all the water out at once. She says someone should invent that. But I don't have a plug, just a small little hole from which I'm leaking for days. That's quite an acchievement in itself isn't it?!


1 opmerking:

Leuk als je reageert!