woensdag 27 oktober 2010

Leuke website / Fun website

Van mijn moeder kreeg ik laatst zo'n leuke tip voor een website! Toen ik hem zag werd ik helemaal enthousiast. Alleen door de naam al had ik zin om een vreugdedansje te doen;
http://www.homemadehappiness.nl/
Ik ben echt geen grote knutselkoningin; van verf wordt ik altijd een beetje zenuwachtig, vooral als mijn kinderen de kunstenaars zijn en de kwasten vol klodders verf angstaanjagend dicht bij mijn toch al niet te witte muren komen. Naaien en breien zou ik in mijn genen moeten hebben, want mijn moeder maakt de prachtigste kabouters, poppen en allerhande leuke stoffen poppetjes en hebbedingetjes, maar... Ik wordt al kriegel als ik probeer een draad door een naald te krijgen!!! (Otto naait bij ons ook altijd losse knopen aan ;-) ) Kortom...Ik ben geen topper op het handvaardigheidgebied, maar deze site biedt de basis voor "zelfgemaakte" leuke dingen, die zelfs voor mij goed te doen zijn. En zo leuk!!!!
Benieuwd hoe jullie het vinden!

Liefs Amelie
My mother gave me such a good idea for a website! When I saw it I became very enthousiastic. Just the name made me want to do a dance;
http://www.homemadehappiness.nl/
I'm not the queen of crafts; paint always makes me a little nervous, aspecially when the artists are my kids and the brushes full of paintblobs are fearfully close to my not so white anymore walls. Sewing and knitting should be in my genes as my mother always makes the most beautiful gnomes, dolls and other cloth little dolls and fun things, but...I get touchy just trying to get a thread through a neadle!!! (Otto always sews the loose buttons ;-) ) In short...I'm not the greatest in arts and crafts, but this website offers a basis for "homemade" things, that are even doable for me. And such fun!!!
I'm curious what you think of it!

Love Amelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!