dinsdag 12 oktober 2010

Pluisje

Hallo, ik ben Pluisje! Ik ben de klasseknuffel en ik ga om de beurt bij alle kinderen uit de klas logeren. Nu ben ik aan het logeren in het huis van Amelie. Hier eet ik mee van het nieuwe weekrecept; spitskoolstamppot met ham en ananas. En zoals je ziet is het smullen. Amelie schrijft iedere dag in mijn dagboekje en vrijdag ga ik weer mee naar school en gaat de juf mijn dagboekje voorlezen.

Liefs Pluisje

Hi, my name is Pluisje! I'm the stuffed animal of the class and I stay at the houses of the children in the class. Now I'm guest in Amelie's house. Here I'm eating the weekly new recipe: cabbage-mash with pine-apple and ham. As you can see, it's delicious. Amelie writes in my diary every day and friday I'm going back to school and the teacher reads my diary out loud to the children.

Love Pluisje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je reageert!